Wednesday, July 7, 2010

信任_____

今天你又睡我肩膀了 =]
你酱让我相信
你从来都没有变过 ^^
我会爱着你
我希望我能一直有那个理由爱着你
那个理由就是:你也爱着我 =]

事件二
________________________
TO:someone I hate after loved

If u love me, please do not hurt me
that's why I leave from you
because you hurt me so much
I gave you chances
you do not saved that
and you just keep making the lies
I HATE LIES

so, I will give you last chance
if I'm single now....
but that won't happen again

事件3
_____________________
form3的,PMR要到了啊
好好读书~
数学甭怕~
一定会pass~
因为我们的政府是他们的同类(叹~)
谁要找我帮忙补补你们的数学的
请在我的facebook留言~
(由于我不大喜欢开profile的关系,熟人可以直接找我 =w=)

附著:form4补习可以找立群 xD

事件4
______________
太久没上blog
想不到要写什么~
我的blog做了些改变:
背景,歌曲

有什么东西要suggest
就留言~~~~~~~~~


本篇____完
作者:夜羽

No comments:

Post a Comment